Wednesday, February 6

YB ADUN SIMPAN GAMBAR KEMALUAN ISTERI DALAM HANDDPHONE.........


Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Paka, Mohd Ariffin bin Abdullah, didakwa tidak tahu menjaga maruah dan nama baik keluarga kerana telah mempamirkan 'kisah cintanya' dalam sebuah majalah hiburan pada Disember lalu, menyebabkan anak-anak dan isterinya merasa malu. 

Menurut isteri keduanya, Mastura Othman, 46, beliau 'tidak kisah' kalau suaminya berkahwin lagi, namun mestilah bertanggungjawab dan memelihara maruah beliau dan anak-anaknya.

Katanya, beliau mula mengesyakki Ariffin bernikah buat kali ketiga dengan Saidatulnisa Aminuddin, pada bulan Jun tahun lalu, apabila terjumpa gambar 'kemaluan seorang perempuan' dalam telefon tangan milik Ariffin.

"Rahsia terbongkar apabila saya buka telefon suami saya, saya terjumpa gambar kemaluan perempuan, yang dihantar oleh Saidatulnisa, jadi saya tanya suami saya.....siapa perempuan itu?

"Saya desak dia....berkali-kali....akhirnya saya sendiri yang sebut (tanya) apakah dia itu isteri you? (dan dia mengangguk) saya 'check' nombor pengirim dan yang angkat adalah perempuan, nombor telefon Saidatulnisa,"jelasnya.

MKP Ayat Sempoi : PAS dan SKANDAL memang tak dapat dipisahkan, Memang Sanggap gila YB nie.Kebun kecil sekangkang kera tue pun nak simpan buat modal bila rindu...Pelik bin Ajaib der... 

3 comments:

Anonymous said...

Ye ke ADUN PAS???

Anonymous said...

Xkira la Adun mana pun.. Tp Pas nih lagi kemaruk.. Asal lubang ja.. Jalan..

ZoRRo...

proactol side effect said...

Ini bukan adun PAS dol....ini adun BN....hehehe

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive